Příběh bratrů, kteří se od jedná lahvičky vypracovali k přednímu výrobci kojeneckých potřeb
Americký sen začal roku 1980 všedním nákupem kojenecké lahvičky v Anglii.
Kryštof Biedrzycki ji pořídli pro svého syna. Líbila se mu a tak si jich přivezl několik kartonů a nabídl je k prodeji. "Ještě si vzpomínám, že jsem je prodal s fantastickou marží“ - dodává.
Politické změny prověřily odhodlání bratrů. V prosinci roku 1981 komunisté vyhlašují stanné právo a veškerý pokrok je zmrazen až do dubna roku 1989, kdy přichází obleva.
Bratři mnohaletý prostoj využili k získání vzdělání a finančního kapitálu, ten činil 2000 USD. Všechny je investovali do dovozu kojeneckých láhví z Anglie.
Roku 2001 přechází na vlastní výrobu. Odvážný krok se vyplatil.
Dnes rozáhlá továrna začínala v unimo buňkách. Provizorní stavby byly též provizorním řešením. Ilustrativní foto.
Bylo třeba vybudovat větší, reprezentativnější sídlo firmy. A tak vzniklo v roce 2006 sídlo firmy nedaleko Varšavy.
V současné době je 40% zboží firmy Canpol vyráběno ve vlastním závodě nedaleko Varšavy. O chod firmy se stará přibližně 300 zaměstnanců.
Strategii společnosti osvětluje viceprezident Tomáš Biedrzycki "Naše výrobky jsou vytvořené k potřebám dětí a maminek. Do důvěrného vztahu mezi matkou a miminkem je místo pouze pro kvalitní a užitečné předměty, které jim pomohu vztah posilovat. A to je CANPOL."
Firma Canpol neustále zvyšuje výrobní standardy svých produktů. Díky tomu výrobky se značkou Canpol babies splňují požadavky všech kvalitativních i bezpečnostních předpisů kladených na výrobky pro děti do 3 let a výrobků určených pro styk s potravinami.
Šapitó vybíralo z rozsáhlé nabídky především černobílé hračky a velkým favoritem je usměvavý panda Tonda.
Bratři Biedrzyccy jsou finalisté ankety "EY Podnikatel roku 2014".
Jejími partnery jsou: "Gazeta Wyborcza", TOK FM, PKO Bank Polski, PKN Orlen, KGHM, Burza cenných papírů ve Varšavě, „Harvard Business Review Polsko", TVN 24, TVN 24 BiS.
Partnerem finále je WP.PL
Zdroj: Gazeta Wyborcza, wyborcza.biz/biznes/1,100896,16951300,Zaczeli_biznes_od_butelki_na_mleko__Dzis_sa_potega.html